Subject: LC2436 Vaarikaõie kinnistu liitumine elektrivõrguga, Kodavere küla, Peipsiääre vald.
From: "Holtsmann Siim" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 16:53:29 +0200

Tere!

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks projekti LC2436 asendiplaani
koos taotluse ja IKÕ joonisega.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.